best by jeecee therapie bij fysiotherapie louwers

Algemeen

Het B-E-St toestel is een technisch hoogstandje waarbij injury-cuurent of bio-stimulatie stroom gebruikt wordt. Door het uitsturen van deze zeer lage stroomsterkte slaagt B-E-St erin om ATP (adenosinetrifosfaat) – de omgezette energie uit voedsel – in ons lichaam te verhogen met maar liefst 500-800%.

ATP

De energiedrager ATP is de chemische basis van alle levende cellen. Deze stof is onmisbaar in alle fysiologische processen die energie verbruiken zoals beweging, bloedcirculatie, temperatuurregeling, bloedzuivering, ademhaling, mentale inspanningen, groei, celvernieuwing, genezingsproces van ziektes en kwetsuren, etc. De verhoging van ATP resulteert in een vlugge pijnvermindering en snel letselherstel. Deze stroomvorm maakt het mogelijk verstoorde cellen terug te activeren door de orgaaneigen frequentie als een herinnering naar die specifieke cellen te sturen waardoor het orgaan beter gaat functioneren.

Toepassingen

De toepassingsmogelijkheden voor B-E-St zijn ontzettend uitgebreid. De therapeutische werking, o.a. voor de behandeling van pees- en spierletsels en acute en chronische pijn, is echter de belangrijkste.

Een overzicht van de overige applicaties:

• Anti stress, revitaliserend, verbetering van het energiepeil
  • Vlug herstel na (sport)inspanningen
  • Vermindering van ontstekingen
  • Toename beweeglijkheid
  • Toename plaatselijke bloedcirculatie
  • Verbetering van slaapkwaliteit
  • Versnelde wondgenezing, regeneratie van cellen en botten
  • Versterking van het immuunsysteem door aanmaak van lymfocyten

Het is vanzelfsprekend dat naast de behandelmethode met het B-E-St toestel ook gerichte behandelingen plaatsvinden in de behandelruimte.

Voor meer informatie kijk op www.best-by-jeecee.com

Binnen onze praktijk kunnen meerdere fysiotherapeuten werken met het B-E-St toestel. Vanzelfsprekend hebben de fysiotherapeuten benodigde cursussen bij B-E-St by JeeCee afgerond.